tisdag 8 maj 2012

hjälp

Söta mamma Bella
Söta Kajsa
Söta och mycket nöjda Amber

I dag har Susanne varit här från Silverklockans med lilla Kajsa ett riktigt charmtroll som kan få vem som helst på gott humör och det behövde jag verkligen.
Kajsa passade på att bajsa in hallmattan så var de gjort.
Hon fick komma upp i sängen och gosa med mig, så mysigt för hon är en riktig mystjej.
Alla de stora tjejerna fick sig ett välbehövligt bad och valparna fick klippt klorna, jag höll och Susanne klippte det gick jättebra.
Tjejerna uppskattade kanske inte badet men det var jättemysigt när de kom och la sig bredvid mig i sängen efter badet och bara doftade helt underbart.
Tack Susanne för all hjälp:-)
Tack Ingela för ditt fantastiska stöd i söndags:-)
Min syster har varit hos mig och hjälpt till med diverse i omgångar som var mycket omtyckt från Christers sida som bara lugnt kunde sätta sig och titta på tv i går för en gång skull.
Tack syster Britta för all hjälp, jag tror nog du gillar att pyssla om de små och då får du ta mig på köpet:-)
Britta du är välkommen tillbaka när som helst:-)
Vi fotade hundarna i går som inte är lika lätt längre då det är mycket liv och rörelse nu.
Nu är det fokus på läkarbesöket på torsdag som jag hoppas skall leda till något bra.
De små har börjat öppna ögonen och är så söta.
Trevlig Kväll1

1 kommentar:

  1. Du vet att du alltid kan ringa.. man vet aldrig när man kan behöva hjälp.. och dina tjejer är ju mina små godingar dom med i mitt hjärta..

    kramar från tjejerna på Silverklockan´s

    SvaraRadera