onsdag 16 maj 2012

Blomma och färskfoder


Dagen började lugnt i valplådan, efter vällingen så somnade alla så gott igen efter lite kel och mamma Bella tog sig en lur som hon brukar bredvid valparna.
Susanne har varit och hälsat på med sina tre tjejer, när nu Susanne var på plats så bestämde vi oss för att prova lite färskfoder med välling till middag för valparna.(mycket skratt blev det)
Det blev en slabbig måltid med mat mest överallt men dom gillade det verkligen så det får bli en ny måltid i morgon igen.
Susanne hade med sig en väldigt fin blomma som var från Ingela och från Susanne, tack båda för den fina blomman<3 (en Passioflora)
Jag har börjat med en ny tablett som jag fick i måndags eftermiddag och som verkar funka ihop med övriga mediciner så i dag kunde jag sitta så länge så att jag kunde duscha en bra stund längre än jag någonsin gjort under de senaste 5 veckorna så himla skönt.
Jag blir mycket trött och lite yr i skallen men det skall väl ge med sig när jag vant mig vid dom.
Nu längtar jag bara tills jag kan ta mig ut en stund och njuta av vår/sommar eller vad det nu är ute för Christer säger att det är kallt i vinden som det vore höst:-)
Trevlig Helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar