tisdag 1 maj 2012

dag 4



I går blev det ingen uppdatering då jag hade fullt fokus på min MR röntgen.
Susanne kom 13:30 och då hade christer kört ner bilen mellan husen och jag fick hänga mig på honom för att ta mig till bilen, välpreparerad med smärtstillande så tog jag mig till röntgenavdelningen och blev till slut röntgad efter att ha åkt ut och in ett par gånger då det gjorde så förbannat ont att ligga still.(jag blundade hela tiden)
Tack Susanne ännu en gång för all hjälp:-)
Nu är det över och jag hoppas få ett preliminärt besked i morgon av läkaren.
Annars ligger jag mest här och njuter av Bella och hennes små sötisar som smackar och mår gott.
I dag har jag klippt klorna på de stora tjejerna i vågrätt läge en utmaning som gick ganska bra.
Bella har gått med på promenad i dag en liten sväng runt kvarteret men i alla fall, hon var snabbt i lådan när hon kom hem igen.
Lite kort har jag tagit från sängen så klart.
Härligt att solen och värmen kommit även om man inte kan ta sig ut:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar