måndag 23 april 2012

trappsteg

Soya nyborstad

Eftersom jag fortfarande är sängliggande så har jag även i dag kört med Christer som fick fixa ett trappsteg till valplådan då den kanske var något hög för Bella att hoppa i och ur med sin stora mage.
Bella invigde den genast och verkar uppskatta den.
Sedan är bordet iordningställt med diverse bra att ha grejer vid valpning även detta har Christer fått fixa.
I går var jag uppe och tränade med min gåstol men i dag har jag fått sota för det så det har inte blivit någon träning i dag mer än det man måste.
I dag har hundarna blivit borstade liggandes, lite annorlunda när man är van att stå vid ett trimbord och fixa till dom men det gick hyfsat bra.
I morgon är det en ny dag med nya utmaningar, trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Käck valplåda du skaffat;) Christer är ju en fulländad kenneldräng nu ju hihi
    Lycka till med bebisarna som snart är i antågande och hoppas du snart är på benen igen utan (stödhjälpen)

    kramar Ingela

    SvaraRadera