fredag 20 april 2012

Lite om


Här rullar det på kan man säga jag med min nya vän (gåbordet) och Lilla Bella som bara blir rundare och rundare, stackarn.
Christer får gå många promenader nu, första rundan börjar med Bella och sedan med dom andra för hon orkar inte gå med på så långa promenader längre.
Jag själv har i alla fall försökt ta mig en kurva med mitt gåbord på förmiddagen i dag efter en mycket slitsam dusch, vad skulle man göra utan dessa fantastiska hjälpmedel?
Nu har jag fått en tid för MR så det blir skönt att få det gjort och få reda på vad det är som hänt med min rygg och mitt vänstra ben.
Bella har nu hittat sin plats i valplådan som Christer gjort i ordning och hon bäddar för fullt för att nästa stund lägga sig på det svala golvet utanför lådan och vila.
På kvällen brukar hon ligga i sängen bredvid mig på rygg så att jag kan stryka försiktigt med fingrarna på hennes mage som hon älskar, det är full rulle vill jag säga.
På natten blir det mycket spring på alla tjejerna för rör sig Bella så skall dom andra kolla vad hon gör men jag är ju ändå oftast vaken.
Jag vill passa på och tacka för alla fina krya på dig blommor och choklad, Krille snodde chockladen!

Ett litet kort på Bella när hon faktiskt låg stilla i sin valplåda

Trevlig helg alla!
Från en vågrät Siv som kör krysset i sängen i morgon:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar