måndag 29 mars 2010

Foton

Ja, då har det gått en vecka igen….det har inte hänt speciellt mycket mer än att även jag kunnat ta mig ut på en massa goa lite längre eftermiddagspromenader utan ösregn.

Det är så fantastiskt skönt när det blir ljusare på eftermiddagarna…det är verkligen vårkänslorna som vaknar till liv.

I lördags var vi ute och käkade ihop med Christers syster och hennes man….jättetrevligt och god mat.

Helgen fick det bli början på lite garderob städning…..inte alls kul men skönt när det är gjort.

I dag har tjejerna och jag varit och köpt en canvas bur….jättetrevlig sak som blev som en liten portfölj när man väl kommit på knepet att vika ihop den och putta ner i väskan.

Tjejerna skall fotas nästa vecka på onsdag och Eva som fotografen heter ville att jag skulle ha med bur att ha tjejerna i när dom inte fotas…..ville väl inte att mina tjejer skulle fara omkring i ateljén.

På onsdag i den här veckan skall jag fota tjejerna hos GG där Happydogs är…..var tvungen att testa även dom….Happydogs brukar ju vara på utställningarna men då är både jag och hundarna alldeles för trötta för att göra något annat än att åka hem.

Ha en fin kväll:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar