söndag 15 juli 2012

Lite av varje

Söta Ronja
Kicki med Nala
Håkan och Krilles verk:-)
Anton med en nedbäddad pärla och Bella
Här har varit bloggtorka då all kraft försvann runt hörnet för ett tag.
Jag har fått fina kort från Familjen Camp på söta Ronja som verkar ha det hur bra som helst och även rapport från Familjen Mann med Sigge som busar på för fullt och det kan jag meddela att det busas även här av en viss Pärla, tur att Christer är pigg i alla fall:-).
Tack Familjen Camp för fina kort:-)
Nala fick VG ena dagen i Tvååker och Excellent andra dagen och det tack vare Kicki och Susanne som gjorde ett bra jobb båda dagarna.
Jag har varit ute på campingen för första gången sedan 4 april och det kändes väldigt bra att lämna lägenheten, Håkan och Christer har byggt en blomsterställning med solcellslampor i som lyste väldigt vackert på kvällen.
Så har söta barnbarnet till våra campinggrannar Anton varit och bäddat om Pärlan och gosat med Bella:-)
Vecka 30 börjar jag sjukgymnastik som jag hoppas väldigt mycket på.
Så nu kommer jag att ligga lågt ett tag med bloggandet.
Hoppas värmen kommer snart:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar